Deletedmom_52 Iyi akşamlar anneler, benim 1 aylık oğlum var ve mecburiyetten mama takviyesi yapıyorum emzirmenin yanı sıra. Mama hazırlandıktan sonra biberonda ne kadar süre bekletilebilir? Bilgisi olan varmı? Şimdiden teşekkürler ☺️
[silindi] Deletedmom_52 1 saat içinde tüketilmeli ne sıcak nede soğuk yerde olmalı. Sıcakta bakteri ürer soğuyuncada gaza neden olur. Az az yapıp bitirdikçe takviye etmeniz ilk zamanlar daha iyi olur.
Deletedmom_52 Ikrazumra19 mamayı hazırladıktan sonra sıcak tutuyorum bebeğim içene kadar 2 saat beklettigim oluyor geceleri yanlış mı yapıyorum acaba?
Sin21 Deletedmom_52 evet 1 saat diyo Ama bence soğuyunca hiç bir özelliği kalmıyor en fazla yarım saat tutmusumdur az az yapın içerde takviye yaparsınıx ziyan olmaz
Ikrazumra19 Deletedmom_52 gece yapip bekeltmeyin bence termusa sicak su koyun hemen yaparsiniz yani 2 saat bekletmek dogru degil zehirleyebilir bebegi bende mama ile buyuttum geceleri vericem anda yapiyordum