ekimkizi_ Bebeğim cumartesi 4.ayına girecek 2 gündür inanılmaz gergin ve sinirli sürekli ağlak tonda mızırdanıyo oyalıyorum ondan da sıkılıyo normalde güler yüzlü bi bebekti anlayamıyorum biberonun sonuna doğru diliyle oynuyo emmek istemiyo atak mi bu🥺
tubasd ekimkizi_ atak olabilir hava güzelse bebek arabasinda biraz dışarı çıkın açık havada acıkır sonra gelip güzel bir duş aldirirsiniz güzelce uyur inşaallah
ekimkizi_ tubasd deneyeceğim yoksa bende oturup ağlıcam hiçbiseyden memnun olmuyo girmediğim kılık kalmadi
Tubasahra ekimkizi_ Geçer şuan hayatta olduğunun yeni farkına bakıyor.Bu ayda genel de kilo alımı da azalıyor.Etrafla daha çok muhattap olduğu için.Degişik bi ay ya 😂