Eşim 2ciyide planladığı için korunmaya karşı sürekli beni takip ediyor korunmayayim diye spiral taktiramadim bu ay hamile kalmamam lazım ne yapmam lazım bebeğim 10 aylık prameture ve aşırı zorlanıyorum çünkü 5 6 aylık bebek gibi daha dışardaki insanlardan ve söylediklerinden çok sıkıldım 2ciyi kesinlikle istemiyorum acil korunma yöntemlerinizi soylermisiniz lütfen