Meli1 Geçmiş olsun bizde yaşadık malesef 11 ayşıkken aynı şeyi
Ve mümkün değil beşiğinde yatıramıyorum uyumuyor orda, kendi yarağımda yatırıyordum kapıyı açık bıraksam sesten uyanıyordu. Bir aydır yer yatağı yapıyorum. Düşme korkusu olmadan kağısını kapatıp çıkyorum. Ya sesine gidiyorum artık ya da kendi emekleyip geliyor.