Dün hapşırıkla birlikte burnu seffaf akıyordu. Serumla temizledik felan gece 38.5 larda ateş oldu müdahale ettim. Bugün burnu yeşilimsi de akıyor öğlede yine ateşlendi . Çocuk aciline getirdik dolvenle antibiyotik versi ne yapmalı vermeli miyim ? Her zaman olmasa da kullanmaktan çekinirim bazı durumlarda