doraninannesi ben taktırdım 6/7 ay önce .Eczaneden implantı aldım (3bin) devlet hastanesindeki kadın doğum doktorumdan rica ettim taktırdım ..Bir ay öncesine kadar hiçbir yan etkisini görmedim fakat Ramazan bayramından beri azar azar adet oluyorum .Doktora gittim implant vücuda alışma sürecinde olur normal dedi