seydaeymen Kizlar hangi gaz damlasını kullaniyosunuz bebeğimin çok fazla gaz sorunu var hem metsil hemde zinco denedim bu ikisini beraber kullananlar da varmış sizde kullandinizmi
Aaylinnnn seydaeymen relektaz ve nurse harsey colex şurup kullanıyorum 2, buçuk aylığız çok şükür erken atlattık gaz sorununu
betulahsen seydaeymen biogaia ve sab simplex kullanıyoruz. Bizim de bitti gaz sorunumuz🙏 ( 2 aylığız)
Aminehumamoms seydaeymen nurse harveys Metsil Kullandım bunları ama bir fayda etmedi sab simplex kullanıyorum şuanda 5 aylıgız hala kullanıyorum bşrtek bu çözdü gaz sorunumuzu ve gaz kolik bi bebekti
symnrrr betulahsen bizim yeni çoğaldı gibi gaz problemimiz 2 ayığız nurse Harvey kullanıyorum yanına zinco almayı düşünüyorum ama sizin kullandıklarını daha mı etkili acaba
asellmomm11 seydaeymen sab simpleks ve biogaia kullanıyorum üst gazı çok rahat çıkarıyor ama alt gazda zorlanıyoruz 2.5 aylığız gün sayıyorum artık bitsin şu gaz diye eskiye nazaran daha iyi ama hala zorluyor
dugme seydaeymen evet sabah uyandiginda önce probiyotik sonra gaz damlası veriyorum birde kiraz çekirdekli gaz gidericiler var onlarda çok işime yaramıştı ve yüzüstü yatırmak kesinlikle