5 gün sonra kızım 11 aylık oluyo 36+4 de doğdu emeklemiyo ayaklarını basmaya yeltenmiyo anne baba konuşmuyo ismine bakıyo taklit yapıyo nöroloji doktoru kafa ultrasonu be denver testi istedi ama erken doğduğu için 1 ay küçük kabul etmek gerektiğini 20 aya kadar kız çocuklarının yürümemesinin normal olduğunu söyledi bu denver testi nasıl yapılıyor otizm mi var diye çok korkuyorum test hakkında bilgisi olan var mı