Kızlar 9 gün önce bebeğimin göbeği düştü, düştükten sonra küçük küçük kanaması vardı leke şeklinde. 3 gündür bitmişti kanama, bugün banyo yaptırdım tekrardan leke halinde kan vardı. Doğduğunda K vitamini yapıldı. Doktora götürücem ama yine de tecrübeli annelerin yorumlarına ihtiyacım var. Ne yapmam gerekiyor.