Arkadaşlarr kilo almak için uyguladığınız tarifleriniz var mı? Kilonuz, boyunuz kaç? 170 boyum 53 kiloyum. 48 kiloydum 58 kilo ile doğurdum 50 kiloya kadar düştüm şimdi yeniden 53 kiloyum.
Kilo almak için uyguladığım tarifi yazayım her zaman değil ama ara sıra tüketiyorum aklıma geldikçe. Bu arada tarifi açken değil tokken yiyorum 😂 ne kadar sağlıklı olduğu tartışılır tabiki diyetisyene danışmak en doğrusu ama yine de tarif bırakayım 😂 bana yıllar önce spora gittiğimde oradaki diyetisyen önermişti bebe büskivisini.
Bebe büskivisini sütle püre haline getirip iyice karıştırıyorum. Koyu kıvam olacak. Üzerine fındık, badem, çikolata ne koymak istiyorsam koyuyorum. Bu arada siz meyve vs. koyabilirsiniz. Kilo aldırıyor. Onun haricinde tok da olsam mutlaka bir şeyler yiyorum ara öğün yapıyorum.
