Sevvl bizimki de 10 aylık oğlum 8.200 çok hareketli sürekli ordan oraya emekliyor, sürekli bir yerlere tutunup kalkıyor kendine oyun yapıyor. Önceden kilosu falan ayına göre ilerdeydi ne zaman hareketlendi o zaman azalmaya başladı. Bu ay kontrolümüzde doktor bir tık beklenenden az dedi kilosu, porsiyonunu arttırın falan dedi ama kapasitesi dolunca asla ağzını açmıyor ağlıyor, ne yapayım yani zorla ağzına mı tıkayım çocuğun. Yiyebildiği kadar yesin diyorum. Genelde anne sütüne ek mama ya da sadece mama kullanan annelerin bebekleri falan daha kilo bakımından ya önde ya da ayına göre gayet iyi. Mama kullanıpta kilo almıyor diyen pek yok. Bazen böyle markette falan acaba alsam mı diye düşünmüyor değilim. En azından akşamları mamayla desteklesem mi ki diye bilemiyorum