Mira_ipk Doğduğundan beri bebeğime Sleepy bebek bezi kullanıyorum şuan piyasa da hep külot bez var kullananlar memnun mu veya cırtlı bezden farkı var mı ?
Kucukkalbim Mira_ipk 4 aydır sleppy natural külot bez kullanıyorum çok memnunum pişik,sızdırma olmadı içeriğide çok temiz👌🏻
cylnchngr Mira_ipk bende 8 aydır sleepy külot bez kullanıyorum çok çok memnumun geçenlerde çırtçırtlı bez almış eşim okumamış üstünü bitirene kadar akla karayı seçtim külot bezin rahatlığına okadar alışmışımki ayriyetten bebeğimde alışmış galiba çırtçırtlı bez totosunda durmadı bi türlü 😂
Gzdarvn Mira_ipk bende prima kullanıyorum ve çok memnunum külot bezden hareketli oldukları için de çok kolay giydiriliyor
Maryhoney Mira_ipk bı ben beğenmedim galiba kışın kıyafeti tamamen çıkarmak çok sıkıcı açıkçası. Cirtli bez benim için daha kullanışlı bebeğimde sızdırma yaptı külot sleepy
Gizemadaliya Bebek büyüyüp hareketlenince bez değiştirmek çok zor oluyo yatmıyolar külot bez benim kurtarıcım oldu iki çocuğumda da ayakta bile değiştirebiliyodum sadece dışarda biraz zor oluyo komple altını çıkarmak gerekiyo
58goktugum Canım ben de 3 numara sleepy külot bez kullanıyorum memnunum. Normalde pirima cırtlı bez kullanıyorum ama gün için de külot bez iyi oluyor tavsiye ederim.
Ozlemjan Benim bebeğim 6 aylık artık çok hareketlendi ben de kükot bezi kullanmak istıyorum acaba erken mi olur bir de ben en çok bezi çıkarırken temizleme işlemi nasıl oluyor onu en çok merak ediyorum
Haticektrnc Ozlemjan Bence erken değil canım kullanabilirsin. Külot bezi değişirken yanlardan yırtıyosun normal cırtlı bez gibi açılıyo canım öyle temizliyosun bebeğini
Haticektrnc Ozlemjan Bence erken değil canım kullanabilirsin. Külot bezi değişirken yanlardan yırtıyosun normal cırtlı bez gibi açılıyo canım öyle temizliyosun bebeğini