Sabah TV ile ilgili bir post açtım. Kadının biri gelmiş sallıyor. Yok efendim beynin küçük, bilinçsiz, ben asla TV açmam bla bla.. Neyse çizgimi bozmadım ama şeytan dürttü. Kadının hesabını incelemeye aldım. Bir de ne göreyim kendisi 6 aylıktan itibaren yemek, alt değişme vs sebeplerden TV, ekran açmış. 🙄 Bu sebepten çocuğunda sıkıntılar oluşmuş vs. Kısaca dinime söven Müslüman olsa dedim. 🤔🫠😑
İnsanlar neden böyle?