songulasln bu çok normal. İkiz olsalar da onlar iki farklı insan. Farklı vücut tiplerine sahiplerdir. Mesela benim oğlanlardan birisinin bacakları daha dolgun, yanakları daha tombul görünüyor. Öbürü daha fit görünüyor ama aralarında 200-300 gr fark oldu her daim. Dert etmeyin bence