13 gün oldu doğum yapalı biraz zor atlattım ondan mı bilmiyorum kızıma karşı o bahsedilen Annelik aşkı henüz gelmedi gibi hissediyorum. Seviyorum. Koruma iç güdümde var ama o aman aman “yavruumm, canıım, ciğeriim” hissim yok. Emzirirken bazen çok tatlı görünüyor öpesim geliyor her yerini. Bazen de hemen emzirip bırakmak istiyorum. Ablamlar da yaşamıştı benzer şeyler başka yaşayan var mı? Nasıl atlattınız? Sevginizi kabartmak için ne yaptınız? Ne yapabilirim?