Bizde 21 ekimde doğduk 3600 ile doğduk 2. Ay kontrolünde 5300 olmuştuk.Allahtan çok uslu bir kızım var gece mışıl mışıl uyuyo gündüzde uyanık tabi en fazla ara ara 10 dk uyuyo yanında olduğun sürece ağlamaz ama birini ynında görmesin basıo çığlığı 😂 tek sorunum süt sıkıntısı. Doğduğundan beri emzirmede sıkıntı yaşıyorum memeyi istemediği an mümkün değil almıyo unutmuyoda kucağıma alır almaz kendini geri itiyo naptım ettim olmadı bende mecbur sağıyorum biberonla veriyorum napım ☹️