Kızlar oğlum 17 aylık önceden çeşit çorbalar yapardım yerdi şimdi 2 3 aydır hiç birşey yemek istemiyor resmen öğünler boş geçiyor ve faydalı şeylerden eksik kalıyor doktor kilosu boyu kan durumu iyi diyor ama kahvaltı yok öğlen çorba sebze yok et balık tavuk zaten asla yemiyor ağzından geri çıkarıyor sinir sistemim çok yıprandı aç kalıyor saatlerce belki yer diyorum yine yemiyor akşam sofraya bizimle mama sandalyesinde oturuyor biz yerken yer diyorum ama yok alıp döküyor böyle olan anneler varmı aranızda tavsiyeler ihtiyacım var