Isimsizzz korkmayın önemli bişey değildir bana da 6 ayda bir gel dedi aslında ama sizin ailede varsa doktor belki oyuzden istemiştir yada biraz büyükse de istiyorlar teyzem de 3 4 tane kitle vardı emar parça falan aldılar genç yaşlarda çok riskli değil kadınlar emzirdiği için vs çok böyle sıkıntılarla karşılaşıyorlar ama ileri ki yaşlarda sıkıntı yaşamayalım diye istiyorlar bence Allahım izni ile önemli bişey değildir emardan korkmayın bence çok basit bir işlem o esnada farklı şeyler düşünün çabuk biter :)