20 aylık oğlum artık beni emizik gibi kullanmaya emmekten çok oynamaya başladı bizim ayımızda emzirmeyi sonlandıranlar nasıl bıraktırdı acaba çünkü memeyi almadığı sürece asla susmuyor gece de gündüzde çok ağlıyor özellikle geceleri neler yaptınız fikire ihtiyacım var