Soğan kesip koymuştum ama karanfil le yapmadım deneyeyim inşallah serum fizyolojik ten nefret ediyor sürekli yapmak zorunda kaldık çünkü doğduğundan itibaren bizi çok zorluyor yaparken sonraki kısmı teselli etmek le uğraşıyoruz faydalı olmuyor demek ki mecburen kucakta bagır bagır ağlıyor suyu da içiremiyoruz yınede veriyorum her gun tükürüyor deneyeceğim çok teşekkür ederim 🤗