
Göbeğimde böyle bir ben var.Bir türlü cildiyeye randevu bulamadım özele de gitmeye korkuyorum gereksiz yere korkutabilir diye. Kendimi bildim bile Çok benlerim var ama bu ben bir kaç yıl önce siyah küçük bir noktaydı çevresitenime göre beyazdı ilk o zaman dikkatimi çekti sonra hamilelikle birlikte büyüdü biraz daha kabardı kabuk gibi oldu bu ne ya benede benzemiyor kene gibi bişey derken kurcalarken bir köşesi koptu. Dün tekrar dikkatimi çekti çevresinde tenimden biraz daha koyu renkte kabarcıklar da çıkmış. 3 aylık bir bebeğim var kanser mi acaba diye korkuyorum😞