Busraaydogan benim kızım da aynı şekilde konuşuyor 26 aylık, kendinden bahsederken sen diye konuşuyor, benden bahsederken ben diyor.
Mesela ‘ sana kitap oku ’ dediğinde bana demek istiyo4, ya da ‘ ben bulaşık yıkayacak mıyım’ diyo onu da benim için soruyor.
Yavaş yavaş kendine ben demeye başladı.
Zamanla düzelecektir ben hiç takılmıyorum.