takdedicanima Kızlar, Allah aşkına yürümek bana dert oldu artık. Ayağımın sağ tarafında bir nasır çıktı. Bant denedim yok geçmiyor. Bütün ayakkabilar acıtıyor. Evde yalın ayak yürüyünce dahi acıyor. Var mı şunu denedim iyi geldi dediğiniz bir yöntem?
Prenses_annesi22 takdedicanima biyerde okudum geceden domates baglayıp yatarsan sabaha sokulmus yumusamıs olyomus bı dene ıstersen
Sebusebu takdedicanima ben de bi ara cıkmıştı duoderm kullanmıstım düzenli kurudukca kesmiştim kurtulmustum
melegim71 takdedicanima esime 1 hafta domates yapistirdik gececo sekil yattti nasir icin kremleer oluyor onu suurduk daha sonra sicak suyla hergun ocinde beklettik ve törpüledik altlarini maskeler oluyor onu surduk corap giydirdik ve gecti nasiri oda basamiyordu hic . Kisin olan domaetesle olmuyor yazin cikan domattes olacak kirmizi kokulu
MRVATL takdedicanima o acıyı çok iyi biliyorum ya kuzenim bunu için amaliyat olmuştu bile ki bana da doktor cerrahi müdahale demişti. Ama kurtulmuşum çok şükür. Hergün ayağınızı sıcak tuzlu suda bekletin ki yumuşasın daha sonra jiletle kalın deriden arındırın o bölgeyi eczanede il33 diye bir asit var ondan yapın o bölgeyi canınız çok acıyıcaktır köküne içine işlerse ilaç bacağınızı bile uyuşturuyor Bi 10 dk falan sonra yara bandı ya da nasır bandıyla kapatıp sabaha kadar yatın. Bir kaçgün yapınca ağrını acınız hafiflicek bir haftaya yakın sürede de kökü çıkınca nasırın geçicektir. Tabi bu süre zarfında temiz tutun temiz çorap terlik kullanın hep gerekirse bir kaç defa değiştirin çoraplarınızı.
takdedicanima melegim71 ben sadece domates koydum o da malum yaz domatesi değildi. Eczaneden krem alıp sarayım, törpüyu normal bildiğimiz ponza taşıyla mi yaptınız başka bir alet falan mı?
takdedicanima MRVATL ya hastaneye gidiyim bir iki gün acı çekerim bunun gibi her Allah’ın günü acı çekmem diye düşündüm. Sonra nasır temizleme videolarına baktım vazgeçtim, korktum yani. Yürüyüşüm değişti artık. Nasır bandını denemiştim ama çıkmadı kökü. O asit falan da işe yaramamıştı maalesef. Olmazsa yine deneyeceğim mecbur 🥺
MRVATL takdedicanima hastaneye gittiğinizde de iyileşme süresi gerçekten çok uzuyor. Siz benim dediğim yöntemle hergğn kullanın asiti emin olun ozaman geçicek
NmalkoC takdedicanima bitane ilaç var canım oje gibi böyle fırcalı sürüyosun ıslatmıyosun orayı ismini unuttum benımde vardı geçenyıl onunla bitmişti benım
takdedicanima NmalkoC duoderm adı sanırım. Bir arkadaş söyledi sağ olsun, aldım eczaneden onu da deniycem de eczacı üstüne birşey kapatma dedi. Siz kapatmış miydiniz? Çok mantıklı gelmedi açık kalması bilemedim
NmalkoC takdedicanima ben sürdükten sonra biraz bekleyip kuruyunca pecete koyup corap giyiyordum öyle duruyordu birde ince deri kısmına denk getirmeyin çok dikkatli kullanmak gerekiyor sadece sert kısma sürün zaten sürdükçe böyle cımbızla alıyordım ben soyulan derileri o şekilde bitirdim dediğiniz gibi duoderm sanırım ismi
takdedicanima NmalkoC gece boyu duracaksa bence de kapatmak daha mantıklı gibi. Ay orası bir yumuşasin da bir şekilde alırım kalkan deriyi
takdedicanima tubasd ben denedim onu da, olmadı maalesef. Yaz domatesi gerekiyormuş, öyle söyledi bir arkadaş.
NmalkoC takdedicanima yumuşar.canım öerak etme bende başta bant almıştım hiçbirişe yaramamıştı acısını biliyorum çok kötü canını yakıyor insanın nasır
takdedicanima NmalkoC hem de nasıl acıtıyor. Bişi değil oğlum artık taklidimi yapmaya başladı 😂 sağ tarafa basmadan kalkmaya calisiyo falan😂 bunu acil silmem lazım kafasindan