Bizim 4 aya kadar hiç bir sıkıntımız yoktu bi anda kabız oldu ve geçmedi suan 21 aylık çocuk cerrahisine gittik en sonunda bağırsak uzunluğumuzun olduğunu böyle ara ara kabız olacağını söyledi dulcasoft diye bir ilaç verdi günlük onu kullanıyoruz bi çocuk cerrahisine sorun bakalım bağırsakların filmini çekmişti doktor ordan anladı çok test yapışdı en son bağırsağının son kısmının bir tık uzun oluğunu öğrendik. Yani belki sizin gazı falan vardır kolikdir yani yanlış yönlendirme yapmayayım ilk önce çocuk doktorumuza danışın