Sadeturkkahvesi Çok cüzi miktara birine verebilirsiniz ya da ihtiyaç sahibi birine, arkadaş ile ben öyle yapmıştık aldım mesela büyük geldi ufak tefek de lekesi var ama kaliteli ürünler ise parkta evde giydiriyoruz benim kızım 1.5 yaşında acayip salya akıtıyor kendi yemek istiyor tüm kiyafetlerini lekeliyor sürekli üst değişiyoruz günde 10 sefer bazen o yüzden lekeli de olsa mecbur artık giydiriyorum 😊 büyükleri o o iki ay büyük kizimdan küçükleri ben eğer yıpranmamış ise sonra yine biz alıyoruz büyük gelen bir ayakkabı vardı hediye geldi direk ona verdim o da bize gitmiş takım almış mesela