dddy ins yoktur ama oda kalici olmuyor en fazla 2 ay tüketmiyorsun sonra yavas yavas dönüyorsun kendi haline. Cunku daha küçük bagirsaklari yormamak adina duzgun gelismesi icin bir onlem diye düşün. Bi kes bakalim sütü ayni sekilde mi olucak. Yumurta da yapabilir bu arada bilgin olsun.