lmelekarici 3 ay oldu hala göbeğim gitmedi bu normal mi 4 aylık hamile gibi duruyorum şuan geçmeyecek diye çok korkuyorum
duyguloji3478 lmelekarici normal kızz benimde 9,5 aylık kızım ama hala şıngır şıngır göbeğim var ilk zamanlardaki gibi büyük kalmıyor ama alt göbek 2 senede anca düzeliyor