balmom59 DeFactonun kalitesinede ben bayıldım. Ara ara uygulamadan takip edin 1000 TL’ye 200 TL indirim falan veriyor. Birde e bebeğin ürünleri de gerçekten çok güzel ama kendi sitesinde de pahalı. Ama Hepsiburada da e bebek magazasinda bazen bir indirim geliyor. Beklemeden almak gerekiyor. Mayıs indiriminfe ben tulumları 120 liradan aldım. Her zaman aldığımız bebek bezi 220 lirayken 150 liraya aldım. İndirim gelince fazla alıyım diyorm stok yapıyorum daha hesaplı oluyor