seheronsert Lohusalığım gerçekten çok kötü geçti. Zaten gebelik zehirlenmesi ile acil sezeryana alındım. Bebeğim çok şükür doğduktan sonra ya bir şey olursa endişesiyle 2 gün hiç uyuyamadım. Spinal anesteziden dolayı 1 hafta boyun ağrısı çektim ama katlanılmaz bir ağrıydı 12 bardak kahve içtiğimi biliyorum. Tam başım bitti bu sefer orta kulak iltihabı oldum. Boyun ağrısından da beterdi antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Tam o bitti bu sefer 20 lik dişim başladı antibiyotik kullanmaya devam etmem gerekti onu çektirdim. Tam toparladım derken belim tutuldu acillik oldum sabahına polikliniğe gittim fıtık, daralma, düzleşme Allah ne verdiyse çıktı. Yani nerdeyse 2 ay kendime gelemedim.