egeeylul Ben 3 ayrı hastanede 3 kere çekildim. Ağrıdan ölüyorum geçer diyerek geri yolluyorlar. Şükür bu doktor artık anladı durumu ve görünmüyor mrde ödemden ama belli ki kopmuş dedi. Yoksa rapora yine sorun yok yazmışlardı.
egeeylul (sizde de yürürken falan diz kapağında boşa düşme oluyor mu )
oluyor olmaz mı maf edici anlar… Dönüyormuş gibi iğrenç bir his.