Merhaba hanımlar,
Burnumda alerjiye bağlı oluşan polipleri aldırmak için ameliyat oldum. Kışın rahattım ama baharla birlikte burnumun sol tarafı yine yok.. 🥹
2 kutu bitirdim zaten kullanmaya devam etmenin bir sakıncası oluyor mu? Hiç doktoruna danışan oldu mu kullanım süresini?
