Merhabalar .Doğum yapalı 44 gün oldu ama başım çok dönüyor iki bebeğim ile de ilgilenmek o kadar zorluyor ki artık .Başımda bir ağırlık var ve hep dengesizlik dönme durumu söz konusu.Kan değerlerim iyi hatta kulak denge testi de yapıldı sorun yok denildi .Aranızda yaşayan var mı bu durumu .Umarım geçici bir durumdur .