sencokbiliyon [silindi] 😂😂 hayattaki bütün şansını bedava max dondurma çubuklarında kullanan ben 🥹bi de 1 lt bedava kazandınız vardı
kibritci_kiz [silindi] ben küçükken Panda dondurma vardı en çok onda bedava çıkıyo diye hep ondan yerdik hey gidi günler
NaimeYilmaz Asıl Kazanan Annemiz @Ayazzz18 Yedek Olarak Seçilen Annemiz @kadeeraktas Tebriklerr 💜💜 18.05.2024 23:59′a kadar dönüş süresi vardır. Özelden yazıyor olacağız.
NaimeYilmaz Bugün 21:30′da çekilişimizi İnstagramda yapıyoruz. 💜 https://www.instagram.com/happymomapp?igsh=MW5ycDN1eXJqcDZveQ%3D%3D&utm_source=qr https://forum.mutlubebekleriz.com/d/1710681-anneler-gunu-cekilisi Forumda çekiliş postuna da kazananları ekleyeceğiz. NaimeYilmaz Asıl Kazanan Annemiz @Ayazzz18 Yedek Olarak Seçilen Annemiz @kadeeraktas Tebriklerr 💜💜 18.05.2024 23:59′a kadar dönüş süresi vardır. Özelden yazıyor olacağız.
nupel47 NaimeYilmaz Naime hanım eskiden 5 kişi 10 kişiye hediyeler veriliyordu acaba Türkiye gibi kamuda tasarrufa mı gidildi ? Bır iki kişi alışkın değiliz :D
HurremSultannn NaimeYilmaz Allah aşkına bir kere de bana çıksın ya yüzümüz ne zaman güler Naime hanım 😁😁 abdestim de vardı katılırken halbuki kazanan arkadaşlar ne yaptınız nasıl yaptınız 👀😈😈😈
NaimeYilmaz nupel47 Böyle özel günlerde çekiliş yapmıyorduk ki. Büyük çekilişler yapıyoruz haricinde. Yılbaşı, Happy Mom Ödülleri gibi.. Bunlara yeni başladık aslında. Forum’a özel sadece.