Arkadaşlar kızım 7 aylık oldu. Cuma günü öksürmeye başladı pazar günü yüksek ateş ta ki düne kadar hiç düşmedi. Pazar günü acile götürmüştük virüs var dediler ağrı kecisi ve fitil verdiler eve gönderdiler. Dün tekrar acile gittik ateşi 38 altına inmedi. İki hastaneye gittik beta virüsü olduğunu söylediler. Dün antibiyotik verdiler. Bugün çok şükür ateşi düştü. Acaba başına gelen var mı kaç günde geçti öksürüğü hali ne zaman düzeldi