Kk41 meryemceeeee duş öncesi zeytinyağ ile masaj yapın. Ama zeytinyağını önce ısıtıp soğutun asidi gitsin. Sonra bu dede tarakları var ya dişli onun ince tarafıyla yavaş yavaş tarayın sonra duş . Bi kaç defa yapınca gidiyor. Eğer sürekli devam ederse de alerjiden dolayı deniyor
visneliturta_ Bebek yağı sürüp yarım saat bekletiyordum banyo oncesinde ve tarayip oyle banyoya aliyordum banyoda.da sampuanlayinca tekrar tarayip.oyle.duruluyordum bu sekilde 3 tekrarlamada gecti
HE-SEN-COK-BILIYON meryemceeeee ben dün sordum doktoruma gece yatmadan önce zeytinyağı sür şapkasını tak kafasına sabah tara sonra banyo yaptır geçer dedi
visneliturta_ meryemceeeee rica ederim çok ta kafana takma bu bi hastalık değil bebeklerin genelinde oluyor yikadikca da gecer bebisinle bu günlerin keyfini çıkar cok hızlı büyüyorlar 😊
eceliko meryemceeeee ben hindistan cevizi yağını sürüp bekledim. sonra yumuşak diş fırçasıyla fırçaladım ve taradım. bir kerede bitmişti
Gul-42 meryemceeeee bebek yağı sür bebek taragıyla gerıye dogru tara banyodan once mustelanın konak sampuanını alabılırsın
esmanur433 meryemceeeee zeytinyağı dürüp şapka takıyordum ve yarım saat sonra falan ellerimle tırnak uçlarımla yani hafif hafif masajlar yapıyordum kazıttırır gibi yapıyordum bu onun hoşuma gidiyordu uyuyordu bile ben öyle yaparken çok hafif olacak şekilde ama yapın öylelikle geçti geçti ama tamamen değil ara ara ufacık yerlerde var gene de
ZeydsMom meryemceeeee ben bir videoda gormustum onu yaptim gecti. Bebek yagini surdum masaj yaptim sonra bu ilaclarn kutusu varsa onun kagidiyla kazimaya basladm once tereddut etdim bingildagi falan cani acir ama yok yumusakmis hepsini goturdu kagit uzerine. Onunlada bi daha cikmadi
sagopakajmerap meryemceeeee evet erkek tarağı olcak sıkı uçuşlardan. Bir de önceden yağlamazsanız yumuşamaz ve çıkmaz