Saç dökülmesi doğum yapan hemen her annede görülüyor maalesef ve tam anlamıyla işe yarayan bir çözümü de yok açıkçası. Benim saçlarım dökülmeyi geçtim, bir dönem kopuyordu; taramaya korkar olmuştum saçlarımı. Bebeğim 1 yaşını doldurduktan sonra saç dökülmem tamamen durdu, şimdi dökülenlerin yerine çıkan küçük saçlar ile mücadele ediyorum. 😊
Ama saçlarınıza bu süreçte az da olsun destek olmak isterseniz keratin ve biotin özlü şampuan, bakım kremi ve saç maskesi kullanabilirsiniz. 🍀