hazal3421 Kızlar sütüm kesilmişti 2 gündür dolgunluk hissediyorum ve sıkınca sütüm geliyor bebeğime vermek istiyorum ama aylardır göğüste kalan bir süt zararı olur mu lütfen bilenler cevaplasın
zuhalsebu hazal3421 ilkini sağsanız biraz öyle verseniz bilgim yok da fikir yürütüyorum. Yani demek istediğim biraz sağın dökün tekrar dolacak göğsünüz onu verin
miraymom2 hazal3421 bence ver yani tam olarak bilmiyorum ama ben bir keresinde bir göğüsumu gece hiç vermedim sabah kalktığımda taş gibi olmuştu sağlık ocağına gittim verebilir miyim diye doktor göğüste kalan süt bayatlamaz tadı değişmez ver dedi ama yine de iyice araştır
Esross10 hazal3421 süt aylardır göğüste kalır mı? O yeni gelen süttür bence bir şey olmaz ama içiniz rahat etsin istiyorsanız önden biraz sağıp öyle verebilirsiniz
Begm_i hazal3421 göğüste uzun süre bekleyen süt bozulmaz tabiki ama sodyum oranı artar durgun süt denir sağılıp atılıp emzirmeye devam edilebilir. Bol bol masaj yapın sağım yapın sütünüz gelir. 🤲🌸
Kevser472 Bıraktıysa sütü neden yine vermek istiyorsun bence sana zorluk çocuğa da kafa karışıklığı bırak elleme geri gider
hazal3421 Kevser472 bebeğim şuan 2 buçuk aylık mama ile besleniyor memenin faydaları daha çok bana zor olması önemli değil yeter ki olsunda içsin
Zengo hazal3421 canim masaj yap birde benim sutum var cok var de.doktor demisti.anne sutu mucize gelirse ver tabi ilkini akit olmadi
zuhalsebu hazal3421 zannetmiyorum göğüsteki sütün bayatlayacağını ama başka da aklıma bişey gelmedi yardımcı olamadım üzgünüm :(
angelottes hazal3421 Sağ biraz başta onları at buzluğa emin değilsen. Süt banyosu yaptır bebişe onlarla. Şu emzirme bırak diyeni de dinleme anne sütü gibisi mi var? Sonra al bebeği memeye bakalım emecek mi emmezse de sağarak ver inşallah emer yavrum
fhrydgkn Nasıl geri geldi acaba benim bebeğim de 3 aylık neredeyse 1 aydır emmiyor göğüsüm hiç dolmuyor