aysebb atlasmomyy 4 aydır kullanıyorum. 7 ay oldu doğum yapalı zaten adet olmamıştım kullanmaya başladığımda halen olmadım. Olanlar var elbette
lokum_ aysebb peki nasıl kullanılıyor her gün mü ben doğum yapalı 3 ay oldu 10 gün önce adet oldım bitti ilacı bidahaki adet dönemine kadar mı kullanmalıyım yani adet olunca bırakıp sonra yine devam mı edicem
aysebb lokum_ Adetli ikende kullanılıyor yani ara verilmiyor içinde 28 adet var zaten. Siz adet görüyorsanız diğer adetin ilk günü başlayın. Ben adet olmuyordum direk başladım yani adet olmama gerek yoktu doktorum öyle söylemişti