Kızlar doktora gttik bogaz enfeksiyonu dedi 7gun antibiyotik ve ağrı kesiici kullandık . Ama.oksurugi geçmedi . Öksürüğü de belirli zamanlarda 5.6 defa oluyor ornegin sabah uyaninca filan gün içerisinde öyle çok değil . halen geçmedi.yasayan var mı fikir verebilir misiniz