Kizlar oglum 14 aylik su 3 4 aydir ayda bir hasta oluyor. Daha 25 nisanda iyilesti bogazlarinda enfeksiyon vardi ve ateslenip duruyordu surekli antibiyotik kullandik. Dun gene bogazlari şişmiş ve ateslendi. Bu sefer öksurukte eklendi. Simdi doktordan geliyorum daha yeni antiniyodik kullandigimiz icin baska bi ilac verdi. Ama neden bu kadar oluyor anlamiyorum. Bu kadar sık cocugu hastalanan var mi bi cozum buldunuzmu? Doktorumuz bugun bidaha ateslenirse acile gotur kan tahlili yapsinlar olmadi dedi ve bi igneden bahsetti. Tam anlayamadimda oglum agladi baya 🤦♀️🤦♀️🤦♀️