begonvi Anneler 2 cı azı dısler gelıyor galiba çok kötü pışık oldu ne yapmam lazım ıshal de oluyor günde 5 6 kez
Azraada58 begonvi probiyotik ver canm ishali keser pişik icinde sade suyla yıka oksizinc bide troyd krem sür gecer
begonvi begonvi Azraada58 evet aldık dün veriyorum etrofast kremde hamazıng sürdüm geçmedi sızın dedıgınızı alayım
Ardenaden Probiyotik ver ve arkdsn dedigi kremleri sur birebir aynisini yazscktim oksi yoksa hamazibgle troysd sur ger bezde
Azraada58 begonvi eger oda gecirmezse sarı kantaron yagı al sür üstünede hamazinc 2 güne gecer oda cok başarılı pişiklerde aktardan isteyince zaten direk pişiklere cok iyi geliyor diyorlar
begonvi Deletedmom_102 bızım hepsi çıktı en dıptekı 4 dış kaldı beyazlaşmış onlarda ama zorluyor baya maalesef