Fato6265 20 numara vicco aldım büyük geldi kızıma, amcası hediye almış polarisin yumuşak gayet rahat içi bir aydır yürüyo giydiriyorum güzel ayakkabı ama viccodan pahalıymış ben viccoyu 550 ye almıştım dün FLO da gördüm hediye geleni polarisin 650ydi