Tavsiyem sadece uykuya geçişte verip uyuduğunda eğer kendisi ağzından atlmıyorsa ağzından alman. Uykuyla emziği tamamen bağdaştırırsa ağzından her düştüğünde uyanır. Gündüzleri de asla oyalansın sussun diye verme, bağımlı olmasın ileride. Birde tavsiyem aynı emziğin 6-18 olanı da varsa ver benimkini yokmuş ben bilemedim 14 aylık oldu hala ilk emzigini kullanıyor. 2 gündür kaybettik asla başka emzik almıyor.