Emelss- Tansiyon ölçtüm evde acile gidemem evde ölçü yaptım ama anlamadım sanırım 🥲 normal dedim başta ama not almadan önce sormak istedim 107/61 çıktı düşük mü??
Emelss- lidokain anladım tansiyon takip yapılıyor da o yüzden düşmemesi ve yükselmemesi lazım o yüzden sordum teşekkür ederim, normale dönüyor galiba 😊