Gece onu bezsiz uyut uyurken bez tak, sabah o uyanmadan da bezini çıkart o bezsiz yattım sansın ben öyle yapmıştım 😁 çünkü çocukları gece uyandırmak biraz da alışma sürecini yavaşlatıyor gibi geliyor bana, çocuklar uykudan uyanıp gitmek istemiyor ben dediğim gibi yaptım oğluma 3 günde gece kaçırmamaya başladı 10. Günde kendi beni kaldırıyordu artık gece