delirmeceler Maternalmom-_- rahim içi filmide çektirin ozaman hem tüm sorularınız netleşir ve zamana bırakın zaten bir bebeğiniz var rabbim hayırlı zamanda nasip edecektir
Maternalmom-_- Elsnazan isterken nasil stres yapmayayim ki bulamadim yolunu rahat olun diyolar ama nasil yapcam umudumu kaybettigim an olcak o zman😢
Elsnazan Maternalmom-_- stres etkiliyor işte sakin olup akışına bırakın dediğim gibi hayırlısı ne zamansa o zaman olur
elifkinaci Maternalmom-_- 1 yıla kadar olmaması normal diyor doktorlar. Çok da takma kafana. Psikolojide etkiliyor.1 yıl icerisinde olmazsa doktora git.
Anatotales Maternalmom-_- sakin olunmuyor bende oluşmamıştım hatta bir ay gerçekten tüm gebelik belirtilerini yaşamıştım negatif çok ağlamıştım meğer o ay kalmışım. Sonraki ay yeter de dedim ne oluyorsa olsun adetm 2 gün geçikti ilaç içeceğim dur dedim bi kontrol edeyim ne olur ne olmaz öyle içeyim hop 5 haftalık hamileydim. Salınmıyor kafada ama bi şekilde kendinizi rahatlatın
Maternalmom-_- haydii yani nerdeyse ekimden beri korunmuyoruz bikac aydir da takvimdekine gore iki gunde bir iliski oluyo ama olmayinca sorun nedir anlamiyorum doktor bisey yok dedi ama sadece yumurtalik kontrolu yapti
umay3565 Oyle düşünme benim 2. Gebeliğim oldu maalesef dış gebelik oldu zorluklar yaşadım 2 ay kadar zamanı vardır herseyin dün test yaptım ve ikinci çizgi çok hafif var gibi atsam burdan bakar mısınız korkuyorum dış gebeliktir diye 2gun geciktim bu arada
Maternalmom-_- elifkinaci ilk cocukta 1 yil normal yazmis burdaki biri de ikincisinde 6 aydan fazlasi fazla diyolar taktim biraz sanirim
Maternalmom-_- umay3565 kani adetin 3. Gunu aliyolar galiba bunu acilde verebiliyo muyuz ben hic randevu bulamiyorum kadin dogum a