Mrcannesi Diğer çocuğumda şişlik vs olmamıştı ikinci çocugumu 18 aylık aşısına götürmüştüm dün bugün sol bacağında arı sokmuş gibi şişme var normalmi acaba ? Neden böyle oldu
amansallagitsin Mrcannesi bizdede olmustu doktoruma sordum 48 saat icerisinde azalma duzelme olmazsa gel demsti ama geçmişti. Hic brsy yapmamistim bildiğin ari sokmus gbi etrfi kizarik ve sisti bizim koldan olmstu
printhelloworld Mrcannesi 2 gün önce yaptırdım bende hala sert bir şişlik var azaldı ama geçmedi normal bir durum sanırım
Mrcannesi printhelloworld demekki bir tek benim çocukta olmuyor bazı çocuklarda oluyor bekleyelim yinede