6158alp sucuesma biz bakıyoruz biz yediriyoruz geceleri biz kalkıyoruz ama çocuklar baba dıyor 😂 üzülme birgün anne de der . Bnm oglumda 11 aylık arada baba dıyo baska birşey yok
endoplazmikretikulumiste sucuesma ba ba hecesi daha kolay çünkü , siz ana demeyi öğretin ilk etapta daha kolay benimki önce amne dedi sonra ınne dedi sonra anna dedi en son doğru yolu buldu da anne dedi ….