Merhaba arkadaşlar oğlum 5 gün sonra 3 yaşına girecek. Tam üç hafta önce tuvalet eğitimine başladık. Bezden rahatsız oluyordu. Kakalı durmak istemiyordu. Gece ve gündüz uykusundan hep kuru kalkıyordu zamanı geldiğini düşündüm ve başladık. Ama hiç bir şey umduğum gibi gitmiyor. 3 haftayı bitirdik hala kendisi çişini söylemiyor. Ben götürüyorum her seferinde binbir uğraşla. Ben götürmesem çişini bir kısmını yapıp rahatsız olunca söylüyor. Kakasını zaten aslaa yapmıyor tuvalete altına yapıyor hep. Altına yaptıktan sonrada kıyameti koparıyor üstümü değiştir diye. Pes edecek oldum ama bezi bağlamamı da istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Ödül yöntemini denedim olmadı, kitaplar, sticker lar, eğitici videolar hepsini denedim. En son seçenek birlikte wc gitmeyi bile denedim korkmasın beni taklit etsin diye o da olmadı. Tek olumlu nokta gece ve gündüz uykularından kuru kalkıyor olması. Ne olur bir fikri olan varsa söylesin bana. Bu sabah kakasını yine altına yaptı ben halıyı temizlerken oturdu karşıma yüzüme bakarak çişini yaptı halıya. Sabrım tükeniyor artık oğlumu üzmek, travma yaşatmak istemiyorum ama ben bitmek üzereyim. Çevremde yardım alabileceğim hiç kimsem yok haftasonu ailemin yanına gidicem annemle birlikte bu süreci tamamlamak için ama şimdiden kara kara düşünmeye başladim yolculukta ne yapacağımı