Bebeğim 42 gunluk son 20 günümüzün zorluğunu tarif edemem aşırı huzursuzluk,uykusuzluk bol gaz bol sanci ve çaresizliklerle dolu geçti. 2 gün önce doktor kontrolüne gittik dokturmuz daha önce damla tavsiye etmişti onun fayda etmediğini gün geçtikce şiddetlendiginden bahsettim. Doktorumuz bebek sütü sindiremiyor olabilir dedi colibb adında laktaz enzimi içeren damla verdi. Boş yere okadsr acı çekmişiz sizinde bebeğiniz çok sancıli ve gazliysa doktorunuza mutlaka söyleyin laktoz intoleransi olan bebekler de laktozsuz mama içebilir. Ben çok çektim benim durumda olanlar varsa belki bir faydası olur diye paylaşmak istedim❤️